14 de octubre de 2010

Projecció

Hui hem vist els Power a la sala d'audiovisuals. Els treballs dels meus companys eres bons i treballats. Al vore-los m'han agradat algunes idees que podriem haber-li fet al nostre Power. Al pròxim el tindrem en compte!
La música s'ha desajustat de la imàtge i a quedat una mica malament els ritmes. Llevant açó, ha quedar prou bé i no ha desentonat entre els altres. Hem sigut els que més fotos hem posat y més xicotetes. Pot ser que açò siga el major distintiu, encara que no ha quedat malament. M'ha agradat molt el tema escollit per Atzor i Judith, ja que em pareix un tema prou impactant e important. També m'ha agradat la música escollida per Alex i Veri per al ser treball Bulling. M'ha resultat curiòs el treball de Juan i Sara, ja que era l'únic que no parlava d'un "problema social", si no d'un "tema social". Ha sigut un bon recurs, perque així el seu treball s'ha diferenciat de la resta.
Un xicotet problema ha sigut que el treball de Julia i Patricia ha sigut just el d'avans del nostre, i el tema es molt paregut i la cançò la mateixa, per tant el nostre ha quedat un poc repetitiu del seu en l'ordre.
Poc més que dir, açi finalitza el treball del Power Point Social !

No hay comentarios:

Publicar un comentario