19 de febrero de 2011

Nou titol

Ara mateix he posat el titol aquest tan bonic: '1er de Batxiller'
M'ha costat una estoneta però a la fi ho hje aconseguit. Intentava posar-ho com a gadget però l'he posat com a imatge, perquè de l'altra forma em donava error. Ja esta posat ben bonic de marró com el fons. El fons de la imatge s'ha quedat blanc, però en realitat m'agrada quasi més aixi! He utilitzat aquesta pàgina que m'ha recomanat Luís: http://textanim.com/?lg=sp
L'altre dia en classe vam acavar les fotos normals. Anem a fer-nos fotos a la discoteca i al alçar-nos per la matina, però com hem de portar una altra indumentaria cadascuna les portara de casa. El dilluns ja comencem el Power Point... Tinc unes ganes!
I la veritat no se si ens donarà tems a acavar-ho per a la data d'entrega, però ens va a quedar prou bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario