9 de febrero de 2012

Visualització

Hui ha sigut un dia de recapitulació i revisió del fet pels altres companys de classe. Primer hem anat a  classe normal, però l'he preguntat a Ricardo si anavem a vore els Relats Digitals de tots el de la classe, i  s'ha enrecordat que havia guardada la classe per anar hui a fer-ho. Hem apagat els ordinadors i hem baixat a la classe del nou projector, on hem vist els treballs (alguns guardats, però altres on line, del Youtube, perque no anava be la imatge). M'ha cridat molt la atenció el de Ruben. Es un treball una mica trist perquè parla de les desgracies del mon, pero dinamic i amb un bon ritme. La musica dona molt ambient i la fi es una bomba! El suicidi és genial a la història, e inesperable. El problema es que Ruben ja ens va desvelar eixe fi a Sara i a mi l'altre dia.
Jo havia vist el de sara i el de Veri ja. El de Veri, encara que comence una mica aborrit, m'ha agradat també. Era tot un secret desvelat. El de Sara, és clar, en la seua linea. Una historia i bonissim resultat. Dels altres, comentare que m'ha agradat molt la idea de Alberto, i el de Luis, pense que si haguera escoltat be el que deia m'hauria agradat més. Dels altres, Titanic i el de Patricia, que no es sap molt bé, perque no s'escoltava be. Crec que el meu es d'un nivell mitja dels presentats.
Tot dit ja, m'acomiade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario