20 de septiembre de 2011

Canvi de look i presentació

Aquestos dies he fet varies cossetes: he canviat l'aspecte del meu blog, que tenia un tema relacionat amb els viatges, degut a l'ambientació de l'ultim tremestre de l'any passat. L'he posat un diseny sencill però bonic, d'un dels preliminars, amb lletra clara i simple. També he revisat les condicions del blog, a les que ja s'ajustava. He canviat el grossor de les columnes i l'ordre, per acavar de renovar. M'he adonat que sols tinc cins entrades per pàgina. Açó es un error molt estrany, perquè he revisat totes les opcion i en totes posa que ha de haver cinquanta. He canviat el diseny per provar que no era problema d'açò. A la fi, he parlat amb el professor Ricardo i hem quedat que ja ho mirarem amb més calma.

Per altra banda, hem tingut que instalar el DropBox a casa. S'instala amb el seguent link: http://www.dropbox.com/ . Així podem accedir des de casa al PenDrive.

A classe, estem fent un cartell de presentació amb elprograma Glogster. El meu està al link http://posternazaret.glogster.com/glogster/ , però es privat i sols el puc obrir jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario