11 de octubre de 2011

Original

Aquestos dos dies hem continuant amb els sistemes planetaris. La orientació del treball estava una mica perduda. Sara i jo estavem masa desorientades però hui a la fi hem aconseguit donar-li una mica de vida i evitar que siga tan aborrit. Ricardo ha dematan originalitat, i nosaltres hem escollit fer el treball com si fòra una historia. A sigut bona idea al meu pareixer. Tampoc és la més original, però fara el treball entrentingut i la presentació àgil i açò és molt important. Estem posant frases curtes i sencilles. La idea de posar les explicacions de els cosos celestos dins de imatges ara ja m'agrada prou més.
Hem posat una imatge de la Via Làctea amb la seua explicació al dialeg de la història. Dins d'aquesta hem posat una altra molt xicoteta (perquè no es veja)  del Sistema Solar. Aixi posem dels definicions d'una forma sutil mentre presentem i situem al perceptor de la presentació.
Estem aprofitant al màxim els zooms i els moviments per a posar de forma aparentment desordenada els textos. Açò comença a tomar un altre ritme i una altra forma molt millor.

Canviant de tema, Ricardo va corregir els blogs i els treballs de Glogster de la Presentació. El blog l'he arreglat (tenia l'ordre de la columna malament) i he posat millor les etiquetes i afegit imatges que tenia a l'ordinador de captures de pantalla.

El glogster l'he editat un mica però tampoc volia variar-ho molt perque m'havia agradat l'aspecte que havia pres. L'he posat uns links i noms de xarxes socials.
També he posat nom al treball de les set meravelles, que se m'havia oblidat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario