18 de diciembre de 2011

Hui he fet el guió del primer cas. Al primer cas he de buscar un contracte i editar-ho al cas necesari.
He trobat este model, que mirare detingudament i preguntare si esta be i demanare ajuda per entregar-lo, perquè jo de contractes no tinc molta idea. Aci deixe la imatge i el text del guió que he escrit pel primer cas.

1. Un home amb tratje i camisa pel carrer amb un maletí (s’allunya la camera de l’home)

2. L’home a una oficina en una reunio amb un altre (camera queta)
3. El segon home trau un paper, i el primer es fica la mà a la butxaca per traure una ploma (s’apropa la camera a la butxaca)
4. L’home, sorpres, trau un full doblegat escrit a mà (la camera va de la cara al paper)
5. Dedoblegant el paper(camera queta) (varies fotografies amb poca durada)
6. Al paper possa: “Pare, jo no em vull anar d’aci perquè aci tinc tots els meus amics. Potser tu cregues que siga millor anar-nos-en, perquè tindrem més diners i podràs comprar-me tots els videojocs, però a casa estem be i som feliços. Tenim tot el que necessitem. Jo no vull un col·legi car i tinc prou videojocs, el que vull es estar amb els meus amics i amb vosaltres i tota la familia. Pare per favor. QUEDEM-NOS-EN A CASA!! (el llig)
7. El pare llegint la nota (camera va de la nota a la cara de preocupació / de baix a dalt)
8. Pare guarda la nota a la butxaca
9. Pare acosta el contracte
10. Contracte diu: “blablablabla
11. Va a firmar el contracte
12. Es para i diu: “No accepte l’oferta. Si el pareix be prefereix quedar-me aci. Moltes gracies per la seua confiança, però la meua familia no vol anar-se’n de la ciutat i m’agradaria respectar la seua opinió.”

No hay comentarios:

Publicar un comentario