10 de enero de 2012

Relat digital

Ahir van tindre classe per primera vegada després de les vacances de Nadal. Primer que tot desitjar bon any a qui llija el blog. A aquestes vacances pensava acabar totes les històries i fer les fotografies coresponents, però no m'ha donat temps i l'he descuidat una mica, i tan sols he escrit dues histories.
A la primera classe vaig enrecordar tot el que havia de fer. Vaig pensar que podia buscar els sons que donarien realisme a la presentació. A la pagina http://www.video2mp3.net/es/ possava la URL del youtube dels sons que volia convertir en mp3 i estaven a la web en video. Després els recurtava una mica pel començament que m'interesava amb el audacity. He guardat els records a llocs de xarxa, però una copia tambe al Dropbox per si de cas. Tinc els sons del cas del bar (ambient del bar), i el de la televisió del cas de l'home que rebutja el contracte quan arriba a casa.
Hui he començat actualitzant per contar el que vaig fer ahir. Després he pensat que amb 10 histories de 20 fotografies cadascuna, i amb una mitja de 3 segons per imatge... Tenia un total de 10 MINUTS DE CURT! Per tant he decidit borrar varis casos. He esborrat 3 i algun més. Primer fare les fotografies, i els ultims que deixe, els llevaré. He mirat també de quins programes dispose. Tinc el Uload, el Picasa, el Fotos narrades, el Movie Maker, el Audacity... i amb aquestos tinc prou per fer el treball.
El proxim dia començare a treballar amb imatges espere.

No hay comentarios:

Publicar un comentario