12 de enero de 2012

Edició de fotografies

Hui he editat les fotografies de la segona part d'aquesta mateixa historia. També he descarregat altres cançons. He fet una taula de totes les que vaig a possar i la sequencia en la que entra cadascuna. Sara m'ha enrecordar que haviem de narrar la història, cossa important de la que no m'enrecordava. El proxim dia fare la narració i la gravare a classe.

També he editat les fotografies de la segona part de la història. Encara no les he muntades, pero si he posat la durada de la primera part. Em pareix molt ràpid i, per aço, he llevat una altra història  per que em done temps i s'entenga tot. Ara hi ha tres històries a mitges i una tancant.
El proxim dia acavare de muntar-ho tot, mirare de descarregat totes les cançons i recurtar-les, si l'ordinador em deixa, i de fer el guió de diàleg.

No hay comentarios:

Publicar un comentario