26 de enero de 2012

Enquesta

Primer contare com vaig acavar a cassa el video de Relat digital, però despres, la classe de hui.
Primer de tot, vaig descarregar el Fotos Narrades. En va costar quasi una hora, la veritat, perquè al descarregar-ho, em demanava el reproductor de Windows media actualitzat per poder emprar-ho. A  la fi, quan ho vaig aconseguir, vaig començar per donar més temps als troços de video ( a les diapositives). Quan quedava prou be, mirava quant durava i li donava aquesta durada a les cançons. Em vaig donar compte que per quadrar la canço del mig, que es d'una durada determinada, havia d'allargat aquesta part. Vaig cercar més imatges d'aquest tipus. Després que ho vaig quadrar tot, ja em durava 3:10 més o menys. Vaig crear un Movie maker on vaig posar els videos amb la musica, amb la fotografia que havia escollit a classe pel comançament i el titol. Vaig mirar quan havia de possar cada dialeg i em va servir per tornar a editar l'audio de les cançons ja unides a .mp3 ambla narració i el dialeg. He pujat el volumen del dialeg, engara que ara m'apenedeix perque s'escolta molt xafador. Per cert, que se m'oblidava comentar que per crear l'audio he tingut que descarregar també el lame.
A la fi, m'ha qeudat un video prou bo, acavat en uns credits, pantalla en negre un segons i fi de la musica. m'agrada prou, pero ha costat molt de arreglar. Allò bo ha sigut que a casa ha tardat 4 minuts en transformar el movie en video, en lloc de l'hora que tarda a classe. Ja esta entregat i ja vorem la nota. Estic contenta finalemtn amb el resultat.

Respecte a la classe de hui, hem acavat de plantejar la enquesta. Ricardo ens ha avisat que ens estaven movent del tema principal, que era la relació d'alumnes i professors a la xarxa. Nosaltres estavem possant preguntesde la relació en general: preguntes molt més psicològiques. Hem fet una enquesta per alumnes i altra per professors. Demà preguntarem als professors, per dilluns començar amb el power.
Res més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario