19 de enero de 2012

Audacity

Ja he muntat tot l'audio, a la fi. He muntat les cançons i vaig a començar a posar coherència amb la imatge. Estic mirant els segunds que dura cada video per fer coherent l'audio. Es una faena una mica complicada, perque a més els segons no sòn exacts. Avans del primer video vull posar uan fotografia  com a titol, perque ha de deixar uns segons de cançó avans de començar. Quan ja em van quadrant, vaig convertint els fragments de Fotos Narrades, a .avi. He mirat el temps que em dura el dialeg entre la mare i la filla ( la mare ha sigut parlat per Sara, i la filla per Laura, que interpreta el seu presonatge), i he posat els temps de les fotografies iguals. Ja he gravat El primer video en avi també. Res més, hui ha sigut un dia molt faener. Encara em queda bastant, i no crec que el puga entregar a la data d'entrega.

No hay comentarios:

Publicar un comentario